måndag, oktober 24, 2005

Pesten?

Det vete fanken om vi inte har drabbats av någon variant av pesten, influensa (dock ej fågel) eller någon annan ej ännu känd sjuka.
Maken är inne på 8:e veckan och har snart ätit slut sin andra penicillinkur! Jag har bara hållt på i en vecka men Elin är snart uppe i 3 veckor. Det hela är något tröttsamt för att nu inte överdriva och tar udden av allt. Inte ens höstfärgerna kan pigga upp och då är det illa. Till råga på allt är det kallt och blåsigt ute, inte ens hunden är speciellt intresserad av uteliv idag.

Det var väldigt så gnälligt det här blev....

4 Comments:

Blogger Vi på Kantarellen said...

VAD har Ni fått?

onsdag, oktober 26, 2005  
Blogger Bloggblad said...

Då ska jag väl inte gnälla som tycker att det börjar rossla långt nere i luftrören... på första dagen av lovet - jo, DET kan jag gnälla på. Jag som skulle hinna så mycket och gå käcka promenader, nu ligger jag mest bara och läser.

måndag, oktober 31, 2005  
Anonymous Anonym said...

Det är nått som "går" här i blogglandet. Smittsamt verkar det ju åxå vara. Krya på er!

onsdag, november 02, 2005  
Blogger Bloggblad said...

Har du/ni kvicknat till än? Jag har övat på min hosta i över en vecka, nu börjar den låta riktigt bra.

tisdag, november 08, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home