lördag, september 10, 2005

Det är mycket nu..

Mcyket på jobbet och mycket på fritiden, när i hela friden ska jag hinna med bloggandet?

Vi, eller rättare sagt maken och den eminenta grannen, håller på och byter tak på altanen, Jag har strukit en jättehög, huset borde städas, hunden borde aktiveras, jag skulle ju ringa sångpedagogen, Hanna vill ha sina nya gardiner sydda + det stora skåpet ommålat.... man kan bli trött för mindre. Ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar.

Maken och Erik kom precis hem efter att ha varit och tittat på streetrace i stan. Tydligen mycket folk, enligt Erik var den bästa bilen en hootad bubbla.

Vacker hund ber på sina bara knän om att få gå ut och sätta sina markeringar, så det är väl bara att lyda. Blogga får jag tydligen göra en annan dag.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kan inte maken o Erik gå ut med hunden, så du kan blogga?? Vad har ni för fördelning i din familj? *gapskratt*

lördag, september 10, 2005  
Blogger Bloggblad said...

Så kan jag känna ibland också, men det är bara att stålsätta sig. Läsekretsen får väl skaffa sig ett liv medan de väntar (kan du se dem irra omkring i cyberrymden?)

Du går alltså också hos sångpedagog? Jag har skrivit in mig på kommunala musikskolan, det blir billigare. De har inte åldersgräns, men jag tror inte de har nån mer 50+are. Så länge det finns plats får jag gå kvar. Och det har funnits plats ett par år nu... tur det.

Nu måste jag lägga mig. Flummar bara runt och packar och har resfeber... inte van att åka på kryssning.
Bloggblad

lördag, september 10, 2005  
Anonymous Anonym said...

Bloggen tar av vår tid men den ger också oerhört mycket tillbaka i form av alla dessa nyfunna vänner världen runt,. Det är värt mycket!

lördag, september 10, 2005  
Blogger Theron o familj said...

Känner igen mig. Men, men man får ta det som det är.

söndag, september 11, 2005  
Blogger Sallin said...

Rita! När de var och tittade på alla pojkar som lekte med sina bilar, satt jag i godan ro och läste bloggar och drack lite rödtjut :). Den fördelningen tyckte i alla fall jag var jättebra :)

söndag, september 11, 2005  
Blogger Sallin said...

bloggblad! Joddå jag kan se dem :)
tack för tipset om musikskolan, det måste jag kolla, det kanske blir billigare?
Jag har nog missat något, vart ska du åka? Vart det än är - Lycklig resa!

söndag, september 11, 2005  
Blogger Sallin said...

lena! Visst ger det mycket tillbaka. Synd bara att jag inte har obegränsat med tid till att läsa alla som verkar intressanta + kommentera.

söndag, september 11, 2005  
Blogger Sallin said...

mamma mu! jo jag vet, men ibland är det himla så svårt.

söndag, september 11, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home