tisdag, september 06, 2005

Lite mör..


Efter att ha tillbringat hela gårdagen på IKEA är jag idag något mör. Elin fick i princip tag på allt hon hade på listan, så hon var glad om än något trött. Det är inget klipp i ungdomen nu för tiden :)
Enda smolken i bägaren just nu är väl att hon inte kan flytta in i lägenheten förrän i månadsskiftet. Hon vill ju börja skruva ihop sina nya möbler nuuuu!

Skönt att sommaren dröjer sig kvar och inte släpper greppet. Är väldigt glad så länge som jag slipper ha strumpor och en massa tjocka kläder på mig.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ska man flytta är det pest att behöva vänta. IKEA är kul,, men besöken där tycker jag tömmer all kraft man har för flera dagar framåt,

tisdag, september 06, 2005  
Blogger Theron o familj said...

Och jag brukar bli pigg som aldrig förr av IKEA. Men bara om jag får handla något. *ler*

tisdag, september 06, 2005  
Blogger Sallin said...

Jag tycker också att det är roligt att få lite inspiration till förändringar genoma att strosa runt på IKEA. Nackdelen var väl att det inte var jag som skulle handla nytt :)

onsdag, september 07, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home