fredag, augusti 19, 2005

Äntligen fredag!

Jaha, så har man klarat av den första veckan efter semestern, gick faktiskt ganska bra om jag får säga det själv. Har väl egentligen inte gjort mig förtjänt av lönen denna veckan men sånt får man ta :) Struntade i att cykla direkt till jobbet idag utan jag hamnade vid T-bryggan på Stensö, satt där och filosoferade en stund i solen. Fick visserligen stanna kvar längre på jobbet, rädd om flexen, men det var det värt. Egentligen är det väl typiskt att detta fina väder kommer nu, när de flesta ska tillbaka till arbetet. Det känns nästan som ett hån....

Idag har dottern skrivit kontrakt på lägenheten! Kändes både härligt och konstigt på samma gång tyckte hon. Herregud, jag kommer ihåg min egen första lägenhet, en möblerad vindsvåning med ett "kök" som det knappt gick att vända sig i, för att inte tala om badrummet. Jämfört med den lägenheten är hennes en paradvåning!

2 Comments:

Blogger Vi på Kantarellen said...

Filosofera på Stensö...härligt!

måndag, augusti 22, 2005  
Blogger Sallin said...

jo det var mycket rogivande..

fredag, augusti 26, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home