torsdag, augusti 04, 2005

Har idag varit på Ölands Örtagård och fyllt på förrådet med olika örtkryddor. Himla gott!
Jag bara älskar Ica:s reklam, den går just nu på tv:n...
En sak med livet som kan vara ganska så påfrestande är tonårsbarn! Ettan var det inga större problem med, men nr 2!!
Hur man än gör, eller vad man än säger är det fel! Och så dessa humörsvängningar! Det sägs ju att klimakteriekärringar har taskigt humör, det måste vara som en västanfläkt jämfört med denna damens humör. Rasande tiger ena minuten för att nästa minut vara mjuk och mysig som en kattunge. Pust!
Undrar just hur 3:an ska vara när det är dags för stora tonårsrevolten. Det borde skilja en del med tanke på könet, eller också är det bara önsketänkande från de luttrade föräldrarna :)
Tur att det fjärde barnet, dvs hunden är som hon är, lugn och ganska så balanserad.

2 Comments:

Blogger Annela said...

Jag har tre tonårspojkar och jag tror nog att det kan vara liiiiiiiiite lättare. Fast 2:an nu 17 kan och har varit riktig "tonårig" emellanåt. Han och jag är så lika att vi kan driva varandra till vansinnets rand.

fredag, augusti 12, 2005  
Blogger Sallin said...

Uj! Är alla tre i tonåren? Jag blir trött av bara tanken :)
3:an har precis fyllt 13 så än så länge är han ganska lugn, men det kanske bara är lugnet för stormen..

lördag, augusti 13, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home