torsdag, augusti 11, 2005

Kärleksproblem

Fy vad det är svårt när barnen har bekymmer. Äldsta dottern meddelade igår att hon och sambon ska dela på sig. Han klarade inte av att vara sambo!! Från att igår vara tvärförbannad på honom, har det idag gått över till att, till viss del, tycka synd om denna lilla människa som inte vågar leva fullt ut. Något positivt innebär denna förändring i alla fall - vi måste städa förråden för att få plats med hennes saker tills hon fått en annan lägenhet.
Ja ja, denna dagen ett liv!

6 Comments:

Blogger Vi på Kantarellen said...

Välkommen till Bloggträsket... vi är många addicted här.

fredag, augusti 12, 2005  
Blogger Theron o familj said...

Hej! Här har du en till! Om du undrar hur jag hamnade här: fråga mamselamsen. Och välkommen till mig!

fredag, augusti 12, 2005  
Blogger Lyckliga Grodan said...

hej och välkommen.. här händer allt som kan och inte kan hända..

fredag, augusti 12, 2005  
Blogger Vi på Kantarellen said...

Jag har fått meddelande om att du måste ändra någon inställning, så att folk utanför blogger.com kan komma in och kommentera. Fråga bara inte mig hur man gör. Fråga de andra här.

fredag, augusti 12, 2005  
Blogger Gagga said...

Hej från mig!

fredag, augusti 12, 2005  
Blogger Annela said...

Hej från mig också.

fredag, augusti 12, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home