måndag, augusti 08, 2005

Friidrott för hela slanten..

Det är bara att stämma in i hyllningskören över Carolina! Att det skulle bli så spännande var det väl ingen som hade trott. Hon brukar ju bara köra över sina konkurrenter i vanliga fall. Tack för den underhållningen!
Sista semesterveckan har börjat med sol, inte helt fel :) ska försöka göra färdigt allt jag planerade att jag skulle hinna med under semestern:
Ladda ner bilder på cd, sy gardiner, städa i ett av förråden så att jag kan få in ännu mer saker, ta hand om mina stackars orkidéer som för en tynande tillvaro, studera in Matteuspassionen, sy ett par byxor och en kavaj + en hel del annat som jag inte kommer på just nu. Om jag sover ca 4-5 timmar per dygn denna vecka så borde jag hinna med det mesta av detta eller?
Det är ju själva fanken att jag ska ha så himla svårt att komma igång med sånt som behöver göras!

1 Comments:

Blogger Annela said...

Sjunger du i kör??? Visst är det mysigt. Jag gör det också och vi ska studera in "Paul Bunyan" av Britten i höst.

fredag, augusti 12, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home