tisdag, augusti 16, 2005

Kvällsfunderingar

Man blir trött av att vara på jobbet, även om jag inte gör 100 knyck precis :)

Har varit och handlat gardintyger tillsammans med äldsta dottern, tyger är klart beroendeframkallande hos undertecknad. Har i sommar köpt på mig ett rejält lager som jag tydligen tror att jag ska hinna sy nån gång i vinter, ha ha. Dessa tyger lär säkert också hamna i det andra tyglagret som ockuperar en stor del av ena förrådet! Luttrad make har slutat kommentera mina tyginköp, han har väl gett upp stackarn.

Måste i alla fall få fram tid till att sy dotterns gardiner till nya lägenheten till den 1:a oktober. Då är det inflyttningsdags! Innan dess ska vi också ha hunnit med en färd till IKEA för att handla en massa småprylar, soffa, tv-bänk, speglar etc. Alltid kul med ett besök till denna affär.

2 Comments:

Blogger Vi på Kantarellen said...

Min käre make har gett upp handväskor här. =)

onsdag, augusti 17, 2005  
Blogger Sallin said...

Det är väl tur för deras mentala status att de har vett att ge upp till slut ;)
Tack för pussel och oerhört häftiga skor!

onsdag, augusti 17, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home