lördag, augusti 13, 2005

Semesterångest

Sista helgen på semestern. Lätt ångestskapande vill jag lova, inte så att jag tycker illa om mitt arbete men det är väldigt lätt att vänja sig vid ledigheten :)

Stort tack till alla som har välkomnat mig till bloggvärlden!
Jag kan ana mig till risken för beroende, precis som mamselamsen varnat mig för. Men det är väl en del av livet, det här att utsätta sig för påfrestningar så det är väl bara att köra på.

Hela familjen, inte hunden, var vid Borgholms slottsruin och såg Robin Hodd igår. En helt otrolig föreställning! Jag har ont i både händer och mage idag av allt applåderande och skrattande. Om det nu är sant att ett gott skratt förlänger livet kommer vi att leva till vi blir minst 125 år gamla.

Idag ska maken och jag följa med äldsta dottern och titta på en lägenhet, egentligen helt otroligt att hon kanske kan få en lägenhet i bostadsbristens Kalmar. Bara att hålla tummarna att den är i tillräckligt bra skick även om den är liten.

Just nu regnar det inte! Knappt man tror att det är sant!

2 Comments:

Blogger Theron o familj said...

Jo du, det här med att blogga blir man både snabbt och lätt beroende av..

Men man har kul som tusan! Så det är bara att tuta och köra!

lördag, augusti 13, 2005  
Blogger Vi på Kantarellen said...

Ledigheter.... jag älskar det. Jobba verkar arbetssamt. =)

lördag, augusti 13, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home