fredag, augusti 26, 2005

Vart tog den hör veckan vägen?

Inte ett enda ord i min cyberdagbok! Jag som trodde att jag inte skulle kunna missa en enda dag. Kan nog till viss del bero på att jag har fått en massa att fundera på, både när det gäller jobbet och livet utanför.
Kontentan av det hela är jag funderat på att sluta i kören, som egentligen är min andra familj, eftersom jag inte kommer att ha så mycket tid över till övning etc. Bara tanken att sluta sjunga har lett till floder av tårar och allmänt illamående..
Efter ett maratonsamtal med favvodirigenten idag har jag nästan bestämt för att försöka pussla ihop det hela. Antagligen kommer jag att bäras ut med fötterna före från körsalen :)

Vi har blivit 5 i familjen igen! Elin flyttade hem i onsdags, känns helt ok, i alla fall för "päronen"

Ikväll är hon och Hanna (mellandamen) på Palace. Hanna skulle introduceras i stans nöjesvärld av sin storasyster, nu när hon har börjat gymnasiet. Det är väl bara att acceptera att det är dags för nattvak och sena hämtningar i stan igen. Hoppas att de har lika roligt som vi själva hade i den åldern även om det ibland känns som om det är minst hundra år sedan..

Mamselamsen! Jag har också en Mp3! En himla bra uppfinning tycker jag, eftersom det går att ladda in talböcker som jag kan lyssna på när jag cyklar till jobbet. Den är ju något smidigare än cd-spelaren jag haft tidigare. Jag fullkomligt älskar tekniska prylar! + en massa andra saker förståss :)