tisdag, oktober 04, 2005

Jag vill inte..

..gå till tandläkaren i morgon!!!!
Har antagligen, som vanligt, inga hål men inte fanken hjälper det. Det är samma pina varje år. Hade jag inte så att de kallar mig skulle jag aldrig gå. Nja kanske nån gång, men inte så här ofta!

Stackars Erik har kärleksbekymmer. Det känns tungt när nån av änglarna blir så himla ledsen. Varken makens eller mina visdomsord hjälpte i det läget. Suck.

Jag ska snart kunna göra iordning mitt nya syrum! Yippe! Det ska bli så skönt att kunna komma igång med sömnaden igen. Det blir inte av när man hela tiden måste plocka fram och plocka tillbaka hela tiden. Jag kanske t.o.m. kan ha stickmaskinen uppe... hur eller hur så kul ska det bli.

2 Comments:

Blogger Theron o familj said...

Tandläkaren är inte rolig. Inte det han gör eller det han kostar. Hu.
Avundas dig som kan sy. Är analfabet vad det gäller sömnad. *suckar*.

torsdag, oktober 06, 2005  
Blogger Batbut said...

tandläkaren fixar Du, men trist är det! Höll på att säga "bit ihop", men då blir det knas...
Jag vill ha ett eget fixa rum! Med symaskin, oljefärgerna, leran, glaset och allt annat "fnulpul" jag har i mina låddor! Nu!

fredag, oktober 07, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home